keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Jokohan olisi valmista?

Puolisen vuotta sitten keksittiin nykyinen konsepti palvella asiakkaita teknisillä siirtokuvilla. Aluksi se oli pelkkä sivuprojekti mutta sen suosio yllätti meidän jo ensimmäisinä viikkoina. Rikoimme varastomäärissä nelinumeroisen määrän merkkejä jo syksyllä.




Lokakuusta eteenpäin kaikki on ollut pelkkää kasvua. Olemme investoineet painolaitteisiin ja ottaneet siirtokuvien varastoinnin ja painotyön alihankkijalta omaan hoitoon. Kasvoimme vuodenvaihteessa ulos vanhasta 52 neliön liiketilastamme. Nyt meillä on varastossa tuhansia teknisiä siirtokuvia ja toimitilan koko on kaksinkertaistunut.

Olemme myös päivittäneet tekstiilivalikoimaamme laadukkaampaan ja monipuolisempaan suuntaan James & Nicholsonin, Halfarin ja Myrtle Beachin tuotteilla. Nyt huhtikuun alusta laajensimme vielä JN urheilutekstiileihin joiden myötä tarjoamme urheiluseuroille kokonaisratkaisuja peliasuissa.



Kasvu on ollut nopeampaa kuin luulimme ja se on saatu nyt rahoitettua. Matkassa on ollut tottakai vähän onneakin, mutta onnihan seuraa ahkeraa. Nyt on hyvä hetki alkaa kasvattaa asiakasmääriä ja markkinoimaan näitä uusia palveluja. Olemme edelleen hiukan tuntematon yritys vaikka pystymmekin palvelemaan asiakkaita paremmin kuin valtaosa kilpailijoista. Osaava markkinointi ja hyvät yhteistyökumppanit ovat siivittäneet kasvuamme hienosti. Olemme panostamassa seuraavaksi videomarkkinointiin. Tuloksia näette kohtapuoliin.



Olemme solmineet merkittäviä pitkän tähtäimen yhteistyökuvioita suurten asiakkaiden kanssa mutta haluamme ennen kaikkea palvella paikallisia yrityksiä. Siinä meillä on vielä paljon työtä edessä. Paras kontaktointitapa on edelleen puhelin. Kyseinen vekotin otetaan nyt entistä kovempaan käyttöön. Kasvu on nyt sitten hetkeksi takana. Nyt kääritään hihat ja aletaan tekemään töitä. Myyntiorganisaatiomme vahvistuu lähiaikoina kahdella uudella projektityöntekijällä joiden avulla saamme lisävoimaa kontaktointiin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti